Söndag 23 februari 2914

Lite sol som ibland tittar fram bakom molnen, knappt någon minusgrad. Morgonens promenad med Nisse "stördes" av att vi fick se fem älgar stå och glo på oss!!! De återkommer alltid till området vid Norrstrandsängarna den här tiden på vintern. Nisse tycks inte bry sig så mycket om dem (han kanske inte fick syn på dem) och jag blir rädd, vänder och går upp på gångvägen.
Igår var vi på Fårön, skottade snö och eldade en liten brasa i stugan. Mysigt värre!!! Träffade Otto en stund i går kväll och han ska alltid ha mig sittade på sängen i hans rum där jag får böcker att läsa. Ibland sätter han sig berdvid mig med sin bok och så ska vi läsa och mysa GULLEBARN !
På tisdag är det dags för den återkommamde "varannatårsundersökning" koloskopin ....ujujuj !!! Jag vet att det är en mycket bra koll på att det inte "blivit nå skit i tarmen" ...haha, där var jag rolig ... men egentligen är jag rädd och nervös.. Längtar efter tisdagkväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0