Söndag 3 november 2013

Pigg som lärkan kl 05.00 !!! Jajamensan så kan det också vara när man är pensionär och kan göra precis som man vill. Nu har jag varit förkyld 1v Känner mig inte sjuk men bihålorna fylls upp under natten och när jag vaknar och får snyta mig ren då är det en sådan befrielse så jag går ju igång direkt oavsett vad klockan är :) Dricker mitt morgonkaffe tidigt och virkar några varv på bomullspläden. Här hade jag tänkt lägga en bild hämtad från Instagram .....men tjii det gick inte? Igår körde jag cementplattor till Fårön, tungt men det gick bra. Där ska de få ligga och vänta till sommaren och växthusbygget. Spännande!!
Växthuset ska få plats till höger om stugan där jag i sommar har odlat grönsaker i pallkragar. Ett annat sommarprojekt är renovering av dammen som behöver nya slangar till vattenfallet. Jag ska också tömma och städa upp dammen för att sedan plantera in två karpar....ännu mera spännande! Även om jag har mycket att se fram emot på Fårön så kommer jag att ha mycket tid över till Otto min älskling. Han är SÅ DUKTIG för att bara vara 1år och 4mån ....hur duktig ska han inte vara till sommaren. Då ska han få hjälpa mormor med planteringarna :)
Här är Otto bara 9mån, ingen rättvis aktuell bild alltså.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0