Torsdag 13 juni 2013

Nu börjar det närma sig slutet!! Mina Fåröprojekt. Huset är målat, purpurapeln planterad och staketet är på gång!! Även om det är SÅ roligt att jobba så börjar jag känna mig lite sliten.
Huset har blivit "gräddigt" ljust.
Purpurapeln Rudolph är på plats.
Bänken är klar, där jag ska sitta och mumsa på jordgubbar. Plantorna är översållade av blommor så det lär bli god skörd.
och den gula dagliljan vid dammen är också översållad av knoppar. Nu återstår staketet.....och det går nog bra, bara jag fått såga stolparna i rätt längd och fraktat hem bräder... ********************************************************************************************************************************** OTTO HAR BÖRJAT GÅ !!! Hela hans tillvaro har fått nya perspektiv <3 och så får han ju gunga, det är jättekul!!
Otto, mormors ögonsten, som snart är 1år gammal !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0