Måndag 17 sept 2012

Igår hade jag en riktig myssöndag på Fårön !
Rensade i rabatter, flyttade om några växter och tänkte ut hur jag ska ändra på en rabatt så att jag får plats med en blodlönn eller en blodhägg.
Mitt på dan hade jag kaffegäster, Petter och IML kom på besök.Vi satt inne eftersom jag ännu inte skaffat mig någon utemöbel, det ska få vänta till våren.
Jag är så nöjd med den fina lilla stugan där jag börjar få klart med det mesta. Idag ska jag grundmåla pottskåpet (vitt)
och fortsätta jobba på renovering av en behändig liten   
gungstol kommer att pryda sin plats vid pottskåpet....
 
Nisse trivs bra men han har lite svårt att slappna av, fortfarande finns det en del att utforska och så har han inte vant sig vid att folk kan vandra förbi på gångvägen utan att han behöver kolla in vem det är....och så är det detta med dammen!!!! den är ju intressant med sitt vattenspel...en vacker dag har han väl tagit steget fullt ut och plaskat ner i dammen ..och det tycker jag INTE om!!!!
 Ja, nog har vi det bra Nisse och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0