Lördag 8 september 2012

Nisse och jag har varit i Klippen!
Det skulle bli dagar fyllda av vandringar och kantareller men det blev inget av med det!!! Kallt, mycket regn och blåst och inte en enda kantarell.
Torsdagmorgon hade det t.o.m snöat på fjälltopparna.
  Vi passade på att röja bort lite enbuskar på altansidan, det tyckte Nisse var jättekul:)

På hemvägen körde jag in i Gråträsk. Hur många år har inte jag tänkt att dit MÅSTE jag åka för att få se det gamla kapellet från 1600-talet!!!  Nu blev det äntligen av, efter 30års funderande...ÄNTLIGEN!! Det var väl värt den extratid det tog.
 

Skönt att komma hem också!!  Åkte direkt till Otto! 
Han har börjat "träningen" på en konstig anrättning som han inte alls är nöjd med....men sammanbiten:)
 Lilla älsklingsbarn ♥
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0