Söndag 28 oktober 2012

Nu är sommartiden slut men det brydde vi oss inte om, Nisse och jag....jag vaknade min vanliga tid och Nisse ville gå ut sin vanliga tid så kl 06.00 gick vi på första rundan:)
Nu ska vi vänta till fram mot 08.00 för att ta andra vändan och träffa hundgänget.
 
Igår kom Sofia och Otto på besök
Otto är bara 4mån men det bryr han sig inte om!! Han "går framåt" med rasande fart....stark och stadig i kroppen och så är han en hejjare på att härma/göra nya ljud ...något nytt varje dag
♥ Han är det vackraste gladaste lilla charmtroll♥
Hans mörka hår har börjat ljusna så när han är 1år kanske han är en vacker, glad lintott ♥
Alla barn borde få ha det så bra som Otto  -   de bästa föräldrar,  far- och morföräldrar,  fastrar, mostrar och farbröder, morbröder som alla ÄLSKAR OTTO ♥♥
 
****************************************************************************************************************************
 
Fredag 26 okt åkte jag till Umeå och Kerstin Renmans begravning. Jag är glad och tacksam över att Roger Rehnman var med mig för det blev en känslostark stund vid hennes kista. Jag kan än inte förlika mig vid att hon är borta......fina, glada Kerstin.
En tröst är ändå att när döden närmade sig så gick det fort. Det är ju så vi alla önskar oss döden, att slippa bli liggande i åratal, hjälplösa och vårdbehövande. MEN ändå, Kerstin blev ju bara 74år...
 
****************************************************************************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0