Fredag 5 okt 2012

En bra dag!
Nu är alla papper skrivna, nu är jag arrendator, medlem och ägare av stuga på Fåröns Koloniförening.
Näst efter att vara mormor till OTTO EINAR EKMAN är det nog det bästa som hänt mig just nu...nu får jag utlopp för alla mina odlingslustar:)
Men, som sagt var,  Otto är BÄST!!
Vilken underbart söt, charmig och nyfiken liten kille han är ♥
Jag blir så varm i hjärtat när jag ser att han har det så bra, får all den kärlek som ett barn förtjänar, tar stora steg framåt, tar hela livet i famn och tar för sig ♥♥
Mormors ögonsten,  tittar intresserat på flickan Greta:) 
..provar kläder som han ska ha på söndag då han ska vara med på dopkalas ..
 Gullebarnet ♥♥♥ 3mån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0