Onsdag 7 mars 2012

Oj vad jag är glad och upprörd!!
Ny digitalkamera...det är ju roligt !!
MEN mitt intresse för datorer är begränsat och det innebär bl.a. att jag nu har mina bilder i en enda bröt, lite här och där så när jag ska hitta mina amatörfoton då blir det ett sökande i blindo...
Sofia har visat mig hur jag ska spara i mappar.......vete gudarna om jag kommer ihåg det när det är dax att spara.......jag måste ju namnge varje bild!!!!
Det här är i alla fall nedfarten till skoterspåret på isen.
och en suddig bild av Nisse som leker med Isa (Eurasier)
och en bild med bra skärpa ...Nisses rumpa ...hur fint är det????


Ojojoj det här får jag nog jobba riktigt mycket med för att det ska bli några bilder att glädjas åt.
Men jag ska ju gå kurs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0