Fredag 1 juni 2012

DET VILL BLI BRA :)
Dagen började med +5 och gråväder.......tror att det t.o.m kom lite regn eller hagel.MEN nu flödar solen på min balkong.....
Jag har låtit min urgamla kaktus få komma ut och potatisen har börjat skjuta upp sina skott, "kryddbunken" mår bra och mina älsklingar, myntan, trängs med penséer..............den där vita hänglobelian är lite mesig, den ska ju flöda över!!!! men väntar väl på värmen:)
Ungarna leker på gården....och den lilla jäntan som bara skriker är igång?? låter sig inte tystas ..
Barn  ska man PRATA MED inte ryta LÄGG AV!!!

I sommar ska jag vara en MORMOR som med största respekt närmar mig His Majesty the baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0