Söndag 22 januari 2012

Egentligen förstår jag inte varför det ska behöva vara så här???
Som pensionär kan jag ju själv bestämma över alla veckans dagar, vad jag ska ge dem för innehåll eller vad jag ska låta bli att göra....
MEN dessa söndagar???

Jag får lov att jobba på det här!!
Träna mig i att tänka måndag istället och inte låta mig styras av den så kallade Vilodagen.....jag är inte intresserad av att VILA!!!!!

Jag ska nu inta min favoritplats på soffan vid köksbordet, lyssna på ljudbok  Anna Janssons Inte ens det förflutna, riva upp en strumpstickning som blivit för snäv i strumpskaftet(?)  och sedan starta på nytt med fler maskor.

*******************************************************************************************


Ohlala......jag som ska bli MORMOR!!!!!  Jag har inte fattat hela vidden av det än och det är kanske tur.......får passa mig för att inte skena iväg.
MEN jag har ändå hunnit sticka en del till bebisen 2 mössor, 2 hattar, 2 par sockar, kofta.......   
Har jag skenat iväg?? 

 "Foto" på det lilla livet 18 januari 2012  Beräknad ankomst 24 juni 2012
*******************************************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0