Arg på Nisse .... men SOLEN skiner ju idag så ...

Idag fick jag ta i med hårdhanskarna och bryta ihop Nisse i snödriven!!! Han lyssnade absolut inte utan hade bestämt sig för att uppvakta en liten hund (av den där sorten "pyttesmå" ) Har han väl fått för sig att NU SKA JAG...då är han VÄRLDENS TJURIGASTE...och jag blir urförbannad!!!!  Kastade mig över honom, tryckte ned huvudet och höll honom i ett stadigt grepp tills han förstod att det här är ingen lek, det är allvar!!!!
Den som blev åskådare till detta kanske skriver en upprörd insändare i "byablaskan" och klagar över hundägare som misshandlar sina djur............

Jag borde kanske ringa hundpsykologen och boka en tid för terapi så vi kommer över den här, ytterst pinsamma, händelsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0