Söndag 16 december 2012

Vilken underbar dag ♥
Jag vet att du läser min kära faster därför gör jag denna blogg till dig och till OTTO EINAR EKMAN
Idag har Otto Einar högtidligen fått sitt namn inskrivet, registerat och vidimerat :)
Det har varit en fantastiskt fin dag.
Sofia hade alltid en mycket nära relation till sin morfar Einar, min kära far. Det gör mig så glad för min pappa han fanns med mig idag ♥
Otto Einar  gjorde allt rätt!!
"sjöng" med när Anna sjöng så vackert så jag nästan började gråta
log sitt vackraste leende mot "publiken"
kollade in dopvattnet och tittade nyfiket på prästen
tog sedan ett stadigt grepp om prästfingret ............
GUDMOR bästa fina moster Sanna och GUDFAR glad trygga farbror Mikael fanns där vid sidan av Otto, pappa och mamma så allt var så bra för en liten gosse som det bara kan vara ♥
Kyrkan var fylld av den nära släkten och familjens alla vänner med MÅNGA barn
På "efterfesten" med Sofias jättegoda tårta och kaffe så tröttnade Otto efter att ha vandrat från famn till famn och däckade i sin gudfars armar
Han hade då klätt om till vit skjorta, svarta byxor och väst OCH SVARTA LACKSKOR ......
Efter en ny runda "famn till famn" tröttnade han och vilade ut hos gudmor
JA det var sannerligen en fin fest  ♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0