Lördag 22 december 2012

Idag är det KALLT ....brrrr   temperaturen sjunker.  -19 kl 07.00 när jag var ute en första sväng med Nisse och nu har det sjunkit till -23  kl 10.00 
Det är ju egentligen inte SÅ farligt. Minns en januari för många år sedan då vi upplevde -42 under några dagar DÅ VAR DET INTE ROLIGT..........jag gick med ständig oro för att min Egor elpanna skulle lägga av,  vilket den hade gjort på julhelgen. Tomas från IVAB service ryckte ut och lyckades skrämma igång den då....
 
Igår var jag hos Otto
Han kan man bli varm och glad av.  Spralligare liten kille får man söka efter
Otto snart 6mån är redan så "stor" sitter själv ♥ även om det ibland går över styr ...  Vi hade extra mycket roligt när han för första gången fick sitta i badbaljan och leka
Plask, plask så vattnet stänkte!!!!!! och han frustade som en liten säl när mamma öste vatten över huvudet och sa : Nu kommer vattnet
Så himla kul alltså !!!!!!!
Han ville egentligen inte alls kliva upp ur badet ....
Känns skönt att titta på Otto för då blir jag så varm om hjärtat och värmen sprider sig till ett leende på läpparna ♥
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0