Onsdag 22 augusti 2012

Lilla älskade barn ♥♥
Nu ler Otto ♥
Vilket hjärta smälter inte då:)
Han är en riktig liten gossegris som har upptäckt att han själv kan göra små kluckande ljud..det är väl att ta i att säga att han skrattar högt men med lite god vilja så kan man tolka hans ljudträning som skratt....
Tiden går fort, det händer mycket och jag tycker att han ser så "vuxen" ut när han fokuserar blicken och hur nöjd han blir när han ser något som är bekant...lampa t.ex ...han känner nog igen mormor också har jag bestämt:)
 
Vi, damerna i hundklubben, pratade om barnbarn i morse och blev rätt ense om att begreppet "livets efterrätt" är för tamt och uttjatat. Ett barnbarn är SÅ MYCKET MER!!!   En alldeles ny liten människa ♥
Birgitta sa: det är som om världen stannar när jag blir sittande och bara tittar på hur Rut snart 1år äter själv, hur slaskigt det än blir så kan jag inte se mig mätt på henne och förundras över att hon redan blivit så stor  och kan själv:)  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0