Torsdag 20 januari 2011

Nu har jag packat in allt som jag ska ha med till Örträsk..förutom Nisse förståss...ska vänta med avfärd till fram mot 09.00 för att slippa en del av morgontrafiken.
Har med åren blivit mer och mer ointresserad av att köra bil!!  Vad är det tecken på?

Fram till Skellefteå gäller det att hela tiden "köra för fort" för att inte ligga som en propp på E4:an och när jag svängt av mot Burträsk får jag hela tiden vara på helspänn för älgar, renar och andra vilddjur....Nej jag tycker inte om att köra bil!!!

MEN idag ska jag ändå köra BRA för att komma fram till Örträsk pigg och utvilad så att jag kan uppvakta min syster Gun som fyller 60år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0