Nisse och livet på isen

Igår var vi ute en stund med Sofia och Robert nere vid isen, mjölkchoklad och macka. Så där mysigt som det bara kan vara när man får fika ute!
Nisse var tillräckligt intresserad av oss (och mackorna) för att hålla sig från att springa ut på isen efter alla människor (och hundar) som var där.


MEN i morse då gick det inte lika bra. På väg upp från isen störtade Nisse iväg efter en chiwawa och jag blev vansinnigt rädd för att han skulle trampa på den. Hur jag än ropade på honom så hörde han inte...........hundägaren är alldeles säkert urförbannad på OSS nu och med rätta för hon blev säkert ännu räddare än vad jag blev.
Adrenalinet pumpade och när Nisse slutligen kom bröt jag ihop honom och så morra jag!!! Jag undrar vad han fick för uppfattning om mig just då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0