1 mars och äntligen är det måndag...

Jag tycker inte om söndagar?? vet inte varför det blivit så, tycker bara att det är mesiga dagar!
Det borde ju inte vara så för mig, jag kan väl bestämma mig för att alla dagar är MÅNDAGAR!!
Idag har jag tagit fram en stor låda med gamla foton (huller om buller) Har sorterat lite men blev sedan helt fast, hittade nämligen foton på Fanny när hon var valp (puss, puss, puss)
Sofias foton från Grans Naturbruksskola, griskultingar, lamm och kalvar och så förståss alla foton av lill-Sofia som åker skidor, firar jul, har födelsedagskalas, badar, plockar trädgårdshallon osv osv osv
Jag borde ha kommit på att ta fram den här lådan igår:)

Nu har jag nyss vräkt ned alla foton i lådan igen!

Ska snart ta en sväng förbi Sofia med en vädringsställning.

I morse gick jag och Nisse som vanligt ut på promenad men valde att gå gångvägen. Gick ned på isen en stund men där var det så mycket snö, banan oplogad och inga färska skoterspår. Pulsade mig upp igen och kom sent omsider hem, dyngsur av svett! Så går det när man är för välklädd!!

  ..................OCH Nisse är nu 9mån.....................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0