Söndag 13 juni

Jag har hunnit med en del sedan sist....fått in nya golvet i kök och hall....varit i Strängnäs 3/6-7/6...hjälp till att städa ut Sofias lägenhet....
Ja, vilket flyt jag har!! Nu är det tapetsering i hallen på gång.
Firade nationaldagen i Ugglansparken, Strängnäs och där träffade jag en indian(?) tror inte att det var någon äkta vara men ståtligt var det!Indianbyn i Strängnäs fick motta ett kulturpris, därav detta besök. Dagen var hur som helst fin med strålande sol, sång och blåsorkester och därefter en mjukglass.
Medan jag var i Strängnäs var Nisse på Hundhotell och Piteå Golv var här och la det nya golvet.

NU har Sofia och Robert flyttat in hos mig fram till dess de får sin nya lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0