En härlig dag

Jag har faktiskt varit på Öland.... inte på riktigt men väl i fantasin!  Började igår läsa Johan Theorins Blodläge och det har jag fortsatt med idag, i stort sett hela dagen med avbrott för promenader med Nisse, lite tapetrivning/spackling.
Han har ett fantastiskt bra flyt i sina böcker, det liksom bara rinner in.
Blodläge håller nog inte samma höga mystiknivå som Skumtimmen och Nattfåk men den har ändå fängslat mig helt och fullt..............ohhh så synd att jag redan läst ut den!!!!

Igår var det också en härlig dag.
Uppvaktning med presenter och fika på morgonen av Sofia&Robert sedan fortsatte födelsedagen i ett enda rus (nåja bara en lättöl men ändå) .......på eftermiddagen kom mina ungdomar hem med en fantastisk blombukett
Till middag blev det hämtmat från Golden Dragon och dagen avslutades med kaffe och Mariatårta tillsammans med Jan, Monica, Elsy, Sofia och Robert.
Ja, jag firade 66år med den äran...........en riktigt sexig dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0