Vilken skön utflykt vi gjort idag

Nisse och jag åkte till Gläntans havbad. Jag trodde att det skulle ha töat undan mer snö än vad det har gjort.
Lyckades hitta ett gammalt skoterspår från parkeringen ned mot stranden och där var det helt underbart att gå.
Gissa vem som var lyckligast?
Nisse fick ett tokrus och for som ett jehu över sanden, ut i snön och runt, runt. Till sist hittade han en övergiven plastflaska som var hur rolig som helst:)

Stranden var så gott som snöfri. Isen ligger ju fortfarande men dit ut SKA MAN INTE GÅ!! Nisse går/springer inte långt bort från mig så det kändes riskfritt att promenera efter stranden. Vi gick ända bort till nudistbadet, solen sken och vi njöt i fulla drag.

Ett snödopp är inte alls fel:)
Jag är nog särskilt glad över att han inte kom på att man kan rulla sig i sanden också......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0