Sista måndagen i april-10

Det är vidunderligt hur mina dagar rusar fram!
Är så nöjd med mina dagliga rutiner som innebär att vara uppe med tuppen, gå på lång promenad med Nisse så tidigt så att inte så många andra hunnit ut. Det njuter jag av för då småpratar jag med Nisse, går och tänker ut vad jag ska göra resten av dagen, lyssnar på fågelsången och fantiserar!
Jag fantiserar (?) ibland om att jag ska göra en skönhetsoperation och ta bort, strama upp de där påsarna som jag fått på båda sidor om hakan.
Det tycks vara ett släktdrag att ha små "hamsterpåsar"  Haha nu kom jag på nått bra!
Jag borde kunna göra den där operationen själv!!! Det är ju bara att skaffa en spruta med lite kraftigare nål, så kör jag in den i påsen, rör om lite och suger ut fettet......därefter kan jag fästa upp huden vid öronen med en klämma, lätt som en plätt!!.......bara det inte gör så ont förståss.... för då tror jag att jag skiter i det!!!!!

Idag har jag kört bort de gamla garderobsdörrarna som jag trodde skulle bli ett fiffigt hyllprojekt.
Insåg att jag inte behöver mer hyllor i förrådet, jag ska ju rensa bort istället för att samla:)

Av allt promenerande har jag fått så mycket bättre kondition, det njuter jag av för det kommer att behövas kraft och uthållighet när jag snart får börja kratta, klippa ris, spada bort några växter mm
Jo, jag längtar nog efter vårbruket:)

Kommentarer
Postat av: Barbro

Nä, skit i skönhetsoperationen. Du är fin som du är!

Påsar vid hakan, ha, jag har påsar under ögonen och rynkor stora som krondiken på pannan och runt ögonen. För att inte tala om runt munnen. Rynkor och påsar ger bara mer karaktär åt ansiktet. Det ska väl synas att man levat ett liv värt att leva. Hollywoodfruars liv ger jag inte mycket för! Fast deras kreditkort kunde man ju ha förståss. Nä, man är rik som man är! Man, barn och hundar i massor. Hä ä live hä.....

2010-04-28 @ 10:48:12
URL: http://www.ashamras.se
Postat av: Christine

Strunta i påsarna du. Pappa brukar säga att "det ska kännas att man levt" och då tycker jag att då borde det väl få synas också. Tänk om man såg ut som ett "bånarsel" i ansiktet, det vore väl inte så kul heller. Eller vore det det???

2010-04-29 @ 10:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0