Torsdagstankar

Min älskling, Nils August blir mig mer och mer kär.

Han vill så gärna vara mig till lags, göra rätt även om det inte lyckas alla gånger.
Men nu ska vi ju börja på kurs så att jag får lära mig hur JAG ska bli roligare att vara med.

Idag har jag funderat över det där med att vara rädd.
Jag är nog inte så rädd av mig men jag skulle inte vilja på på hög höjd, nej nej

Min största rädsla är nog att det ska hända Sofia något dramatiskt. Det är inte bara vanlig moderlig oro utan mer smärtsamt, som vakna mardrömmar.

För min älskling Sofia hon är mig så kär.


Nu har jag suttit en bra stund vid datorn. Skrivit lite både här och där (Facebook, Pensinätet)
Dax att spotta upp sig och få nått gjort..........koka sig en kopp kaffe kanske:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0