Måndag 12 oktober

Min älskling (??) han hade i morse satt igång att jobba på ett gammalt "gnagställ"  så nu måste jag börja fundera på hur jag ska återställa väggen/våtrumstapeten bakom toalettstolen??
Förrut var det bara lite smågnag, nu fick han loss en stor bit......ajajaj

Nu ska jag göra mig en havregrynsgröt, hoppas att den ger mig lite energi för annars blir det nog en sådan dag då inte särskilt mycket blir uträttat??

* AutoCar ska ringa idag, om de fått ABS-givaren till Sofias Ford så ska jag åka dit och få den monterad. Sofia jobbar idag.

* Valpkurs i kväll.

* Jag kanske målar lite på mitt "måla-taket-i -duschrummet"-projekt. Det går inte att göra så mycket i taget för dels luktar det starkt och dels är det ju en alldeles hopplös ställning, armar-uppåt-sträck+nackböjning...........MEN en vacker dag kommer det att bli jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0