Ibland så går det upp och ibland så går det ner...

Idag var det ner!!
Jag höll på med att ta hand om tvätten i källaren, var väl upptagen med det en stund OCH när jag kom upp så hade Nisse avverkat en stor blomma som jag vårdat och glatt mig åt   En gammal blomma med kultstatus  (synd Sofia att du inte tog den!!)

Då blev jag så gud f-b, grrrr, "din dumma kalv", är du helt bombad  osv   Trätte och fyade och gjorde allt det där som man INTE ska. Nisse han blev alldeles förtvivlad och fattade inte ett smack.

Jag ställde upp den sargade blomman på bordet, gick ner i källaren igen djupandades samtidigt som jag fortsatte med min tvätt

Nu har jag återfått mitt förstånd. Tack för det.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Åmen, visst det är gulligt med valpar. Men GUD VA´ SKÖNT när dom blir vuxna och förståndiga!

Var ålder har sin tjusning. Ibland kan man tänka att de små alltid borde vara små, men har man haft valpkullar som vi så inser man att det som sagt är skönt när de blir vuxna.

Tro det eller ej, men jag är övertygad om att du kommer att skratta åt alltihop när det gått nåt år eller så.Leif och jag har som allra roligast åt våra sen länge döda "pain in the ass"-hundar.

NU vet du att du lever....

Kram

Barbro

2009-10-21 @ 08:46:09
URL: http://www.ashamras.se
Postat av: sofia

hhahahahahaha! vilken blomma? sånna här gånger ska du ta bilder och lägga upp :)

2009-10-25 @ 21:49:33
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0