Sköna maj välkommen

I går var jag på uppvaktning hos Jan som fyllde 60år.
Monica bjöd på buffé med allt från snittar, ostpaj, kakor och tårtor till vin, wiskey och cognac.
Jag var (nykter) chaufför under kvällen.

Dagen började med morgonfika och gammal Åsa-Nisse-film!!??!!  Fy tjyvens  vilka roliga uttryck han har!

Sedan har jag provat en klänning som jag en gång köpte i Grekland. Har tänkt ha den på Emma och Fredriks bröllop i juni.Tycker mycket om den klänningen men den är ärmlös och jag behöver schal eller bolero för att dölja mina skrövliga överarmar. Håller på att sy en bolero,  tveksamt om det verkligen passar??

NU undrar jag om inte valparna är födda, de skulle ju komma i v18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0