Regn-grått-åska-sol....

Idag har det varit minst sagt omväxlande!
Jag har knogat på med utejobb mellan skurarna. Krattat, spadat, klippt grenar, rensat bland jordgubbsplantorna,.
Vid 17-tiden dundrade ett åskväder förbi och med åskan kom lite varmare vindar in över Andgatan.
Mellan varven har jag vilat, ätit fisk med senapssås och kapris (gud i himmelen så vansinnigt gott!!), fikat och suttit en stund i soffan med min stickning....jag börjar kanske utveckla en ADHD har hopplöst svårt för att inte göra något alls!!
Sofia har retat mig med att jag städar för mycket!!??
Men snart blir det annat ljud i skällan......då ska här inte städas i onödan.....nej, bara leka, träna och gossa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0