Jag har beställt bok från Adlibris

Om Jesus av Jonas Gardell.
Det ska bli så spännande att läsa den och få en ny bild av den förhärligade Jesus som kristendomskunskapen förkunnat. Det är på tiden.
Jag funderar allvarligt på att säga upp mitt medlemskap i Svenska Kyrkan.

Idag har det varit grått och snöigt, en riktig innedag med det sedvanliga pysslet.  Sofia och jag har varit och solat solarium, för nu visar ju nya forskarrön hur bra det är! Visserligen kan man drabbas av hudcanser men solning har många positiva effekter på kroppens inre organ.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Ja, är det inte fantastiskt vilka bra forskarresultat det kan bli ibland. Det ska ju vara bra att dricka ett glas vin om dan också. Man kan

t o m bli ordinerad det av läkare.

Fast allt är väl OK om det är med måtta. Lagom!

Kram Barbro

2009-03-30 @ 15:36:13
URL: http://www.ashamras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0