Den här datorn, ojojoj

Den är inte pålitlig!!
Igår skulle jag gå in och kolla lite på Stayfriends och då plötsligt hade den bestämt sig för att inte ansluta mus och tangentbord. Efter att stängt och startat om några gånger skyndade jag mig att stänga hela skiten, för då hade adrenalinet börjat pumpa.
Ikväl startade jag den igen och har man sett på maken då var allt i sin ordning.
Opålitlig och lynnig det är vad den är!

Herre Gud så mycket det har snöat. Har skottat och skottat. Det går väl ann när jag har någonstans att föra snön men nu har traktorkillen inte varit här på ett tag så mina alastningsplatser är fullproppade.

Såg filmen Män som hatar kvinnor i lördags.  En fantastiskt bra filmatisering av boken. Särskilt fasinerades jag av skådespelerskan som gjorde Lisbeth. Hon var nästan på pricken som den bild jag gjorde åt mig själv när jag läste böckerna. Å så Mikael Nykvist förståss, det behövs inga ord!!!
Längtar till dess filmatiseringen av Flickan som lekte med elden och Luftslottet som brändes kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0