Torsdag 11 juni-09

Igår pratade jag med Gunnel, Silverstjärnans Kennel och hon var mitt uppe i väntan på den nya valpkullen (som kanske rent ut kommit i natt) så det var inte läge att komma och besöka Nils August, men han frodas och blir vackrare för var dag!!
Jag ska åka och träffa honom nästa vecka,  Då kommer det säkert att säga KLICK

De varma känslorna efter bröllopet sitter fortfarande i.
Jag hade tänkt lägga in en profilbild  (från bröllopsfotograferna) i min blogg, men det lyckas jag inte med ???
Agnes gav mig sin komplimang när hon tyckte att moster Britt såg ut som en brittisk lady (det var hatten som gjorde det!!)

Idag ska jag göra mig en tur till stan, kolla lite på folket och köpa en osthyvel, det behövs en ny hyvel till Smedsbacken i Örträsk, den gamla hyvlar inte för den har ingen skärpa kvar.
Sofia börjar sitt sommarvik på Berggården 12/6
Vi har fått tillbaka på skatten, trallala!!
Nästa vecka ska jag åka till Örträsk, över midsommar, men först när jag sett valpen förståss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Agnes har rätt! Mycket sofistikerad lady Britt. Kul att få se lite foton från brölloppet, fast bilderna är ju så smååå. Jättefina såg dom i alla fall ut, brudparet.

Kram

Barbro

2009-06-14 @ 09:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0