Nu har jag lugnat ner mig, men bara lite...

Nisse är verkligen en duktig liten gosse, lugn och trygg.... Ibland tror jag att jag måste muntra upp honom för att han känner sig lite deppad??  Då får jag ta mitt förnuft tillfånga och påminna mig om att han ju bara är en bebis som ska sova mycket!!

Kissen har nu vågat sig fram lite mer,  men undviker möte med Nisse, vill sova i källaren och gå ut garagevägen för att slippa "den där lilla varelsen som flyttat in i mitt hus" Jag pratar vänligt med henne för att visa att hon har en självklar plats hos mig men att hon får klara sig utan att sova i min säng.

Igår tränade Nisse  en pytteliten stund att gå med koppel. Det var cirkus!! Vi ska nog träna lite mer idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0