Grillfest hos Gun i Käcktjärn

I går blev jag hämtad av Jan och Monica till överraskningsfest, utan att veta vart vi skulle åka så fick jag gå in på OK i Öjebyn, visa upp en kupong Rabatt för pensionärer och köpa godis för 20:- , det funkade!!
Hos Gun och Tomas i Käcktjärna var mina tidigare arbetskamrater  från AF samlade till grillfest och tävlingar.
Vi som var speciellt inbjudna var årets 4 pensionärer  Britt-Marie, Mårten, Yvonne och jag.
Det var SÅ roligt,  jag vann också ett pris=5kg potatis=toppen!

Att komma hem till Gun o Tomas är alltid lika välkomnande, varmt och gott och okonstlat
Där sjuder av liv, bl.a hästar, hundar, katter,  potatisodling, Guns loppisfynd  och en glädje i att arbeta.
JAJAMENSAN,  VERKLIGEN HÄRLIGT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu Britt, livet som pensionär verkar vara härligt. Men snart har jag semester i alla fall!! Jag hoppas precis som du att vi ska träffas fysiskt nån gång. Det är ju alltid trevligt!

Kram Barbro

2009-06-15 @ 23:33:57
URL: http://www.ashamras.se
Postat av: Barbro

Åmen Grattis igår!!!

/Barbro

2009-06-16 @ 22:56:00
URL: http://www.ashamras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0