Första natten med NISSE!!

Kl 03.00 sa han uuuul då gick vi genast ut för han behövde bajsa sedan sov han till 07.00
Vilken lite skatt.
Nu har jag gett honom en våt frottehandduk att ligga på så att han får lite svalka, den tryckande värmen är jobbig.

Kissen har inte förstått sig på än varför vi ska ha hund??
Hon gick ut igår och kom inte in förrän vid 16.00 idag och då gick hon genast ner i källaren för att få hålla sig undan. Det kommer säkert att lösa sig med tiden, när hon själv bestämt sig för att acceptera faktum!!
Jag är världens hönsmamma och Nils August är ju bara en liten bebis så nu är jag fullt upptagen av hund, kommer mig inte för att göra mycket annat än att titta på honom när han sover (han andas väl...) och leka lite med honom ute.
Så kommer det nog att vara de närmaste 4v

Kommentarer
Postat av: AnCi

ojoj vilken söting! :) Hoppas allt går bra! Kommer säkert snart och hälsar på er! Kram

2009-06-27 @ 23:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0