YES,YES,YES tur som en tok............

Idag hittade jag en hundbur på Blocket, en familj i Öjebyn sålde sin Dogman  Åkte dit och provade, passade perfekt eftersom den hade ingång från båda gavelsidorna.  By the way...den familjen har det vackraste hus jag sett, ser ut som om det vore ett gammalt hus byggt i natursten  men nybyggt...herre gud så vackert....nåja jag fick tag i en hundbur, det var ju mitt ärende.
Nu har jag arrangerat en mycket fin reskupé för Nisse, hoppas att han är lika förtjust! eller så får jag väl tala om det för honom!!!
Jag ser fram emot att resa till Renbergsvattnet 19/7 och träffa Gun, Kerstin, Roger, Marianne, Ture, Göran och våra guider Nils och Bo. Vi ska åka runt och titta på de gamla soldatrtorpen särskilt viktigt är ju Renmanstorpet. Stommen finns kvar men det är utbyggt till sommarstuga.
När Nisse har visat att han klarar av bilresor och nya upplevelser då ska jag åka till Örträsk och kanske hinna vara där en vecka inna vi i augusti åker till Klippen.
Jag är mycket nyfiken på att få se hur Gun och Lars har jobbat vid stugan i Sandsjön. Tänk att få bada på playan, Sandsjöplayan i sommar!!!!  det längtar jag verkligen efter....det blir säkert en höjdare för Nisse också!

Bilder: Ja, men jag har inte lyckats föra in dem till datorn från min mobil.......friherrinnan har inte digitalkamera!!??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0