Tråcklat med hundbur...

Min bekant Lotta har en hundbur som nu inte passar till deras nya bil, igår provade vi den i min bil, men nej den rymdes inte. På morgonen plockade jag bort balken bakom baksätet, åkte tillbaka till Lotta och provade igen, men shit det är på håret men icke!!
Nisse tränar nu på att åka bil, även om jag har ett galler som avgränsar skuffen så känns det inte bekvämt för mig att ha honom trillande omkring där. Måste skaffa lämplig hundbur!

På morgonen har jag anfallit svartmyrorna i kallkomposten med bevattning och lagt på kogödsel. Undrar hur det ska gå?
De kanske flyttar till nytt ställe på min tomt?

Dagarna går i jämn lunk, inrutad i Nisse-rutiner. Han äter fortfarande 4g/dag, men nästa vecka ska vi gå över till 3g/d då är det också dax för 12v-vaccinering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0