Söndag 5 juli

Emma och Pernilla har nyss åkt efter att ha varit här från torsdag på hopptävligar. Det gick riktigt bra för Pernilla igår hon kom 1:a i sin klass. Jag förstår mig ju inte så mycket på hästar så det var ju tur att hästen hade inkvartering på ridklubben!
Vi har haft trivsamma samtal de stunder jag hunnit träffa dem sedan har de skött sig själva/sovit i källaren.
Nisse tyckte att det var så trevligt med gäster, han gjorde sitt yttersta för att charma, vilket han lyckades bra med.

Jag är SÅ FÖRÄLSKAD !!!!!!
Vilken hund , fortfarande så lugn och trevlig  och påhittig!!!!!
I morse väckte han mig kl 05.00 helt inställd på att vi skulle leka han hade också hittat en bok som var intressant (att tugga på)  men Flygvärdinnedieten var inte så god så det blev bara  lite märken efter valptänderna. Vi gick ut en stund och efter att ha kissat gick han och lade sig. Väckte mig igen kl 08.30 för då var han hungrig som en varg. To de, to de för då var det ju en halvtimme efter mattiden.

Sofia hon var på Beach Party på Havsbadet med Jerry Williams igår kväll. Jag skulle också ha tyckt om att vara där för det var  härlig stämning på stranden och med den musik som jag går igång på. Fick ett SMS av Sofia där hon skickade ett smakprov.......jättegulligt Sofia!!!

Idag är det grått och jag hoppas att det ska bli regn för nu är det torka i mina rabatter.  Massor, massor av jordgubbsämnen behöver vatten!  Idag ska jag sätta ut en "skrämselorm "  och en  "skräcködla" i jordgubbslandet för  att få ha gubbarna ifred, jag ser att fåglarna redan varit där och ätit av de bär som börjat bli mogna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0