Nu är jag riktigt besviken på mig själv..

Fy på dig Britt, jag klippte för mycket på Nisse klo, det tog i pulpan...Nelexlösning!!
Det är ju detta som inte får hända. Jag blev vansinningt upprörd, Nisse märket inte så mycket av mitt misstag?? men det är klart när jag började härja med Nelexlösningen då blev det ju mer intressant.
Hur ska jag nu gå tillväga för att kunna fortsätta klippa hans klor...hmmm svårt att vara distinkt när jag oroas över att begå samma misstag igen....hmmm får nog tänka ut ett nytt sätt att närma mig uppdraget...

Idag är det ljuvligt friskt och skönt ute, regnet som kom tvättade verkligen upp naturen.
Nu ska jag ta in jordgubbar och äta riktigt många!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0