Läget på Andgatan 8 juli

I natt kom ett gudabenådat regn, tack för det!
Vi lallar på här om dagarna. Jag har det skönt, lyssnar på radio (missar inte PO Enqvist 11.35)  och handarbetar. Ibland kommer jag också på att jag kan städa lite medan Nisse sover.
All övrig tid är det  leka- gå ut och kissa o bajsa - äta - tugga intensivt på ett tuggben - söka efter annat tuggvänligt ....det är vad Nisse gör och jag försöker hänga med på det mesta förutom att tugga/gnaga!!

Idag fyller Emma 28år. Lilla Emmisen är 28 år!!??!!

AnCi kommer idag, ska träffa Sofia (som jobbar till 16.30)  Då blir nog önskemålet att jag ska göra en vegetarisk Tacogratäng!

När solen kommer tillbaka då blir nog jordgubbarna röda, feta och fina och vi får äta mängder. Äta gubbar tills man tröttnar!!

Nu ska jag bädda om i sängarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0