Frukostmålet 1 juli

Ojojoj, det belv till att vänta, vänta och vänta igen.....jag hade nämligen glömt att sätta vatten, blöta upp Nisses foder, så han fick tåligt vänta , det belv en jättelång stund för en hungrig hund. När det äntligen var ätbart fick han en extra belöning=en äggula i maten.
Igår tog jag in hans bädd i rummet eftersom jag ju skulle se Morden i Mdsomer jag inbillade mig att han skulle vara trött och sova lullull, men icke han gick igång riktigt ordentligt. Nu har jag flyttat upp på bordet  blommor, skål med stenar, mm som stod i bra hundhöjd.

Idag ska jag se om jag kan åka till Djurmagasinet och köpa mer babyfoder, dessutom måste jag fixa en annan lösning av inhägnaden. Det där gröna hönsnätet det har han överlistat ...det är ju bara att hoppa upp mot nätet så sjunker det till lämplig höjd för en liten hund, att kliva över......




Kommentarer
Postat av: Barbro

Jag höll på att bli orolig, men nu är jag lugn igen. Nisse verkade så lugn och beskedlig, men nu ser jag ju att han är en helt normal valp som håller matte igång. Bra Nisse! Sätt matte i jobb med stängsel och plocka undan grejer, göra i ordning mat, gå promenader mm mm.

Kram

Barbro

2009-07-01 @ 12:26:41
URL: http://www.ashamras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0