Årets PDOL-helg är över

Piteå Dansar och Ler lockar mig i ett avseende och det är att gå ner och äta street-food-lunch. I år har det blivit Thai-mat. namnam.... Susanne Persson har varit här hela helgen, hon hade fått fribiljetter av Oskar i Hammerfall (en fd mågämne) eftersom jag inte ville gå ut på kvällarna så fick Sofia en biljett.
Nisse-mannen han mognar till både fysiskt och mentalt. Vi tränar följsamhet och promenader på Norrstrandsängarna, det är riktigt roligt att se att han inte flänger iväg efter allt som rör sig, men nog spritter det i kroppen alltid. Jag får vara särskilt uppmärksam på cyklister som passerar genom området. Nisse tror ju att han MÅSTE hälsa på ALLA.
Rumsren??? det är si och så med det och det beror helt och fullt på mig. Jag tror att jag hör honom vid 04.00-tiden men då faller jag oftast tillbaka i sömn, men paltar jag mig iväg ut med honom vid den tiden så slipper han kissa och bajsa inne.
Jag har en bestämd känsla av att jag kommer att få jobba med en tuffing!! Får nog redan nu bli tydligare i tillrättavisningar när det gäller att naffsa efter händerna, de små sylvassa valptänderna skär som rakblad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0