Snart är januari-09 slut, ojojoj

vad tiden går. ....Januari har nog varit en bra månad, känns det som!
Idag har jag i alla fall haft en sån höjdardag som bara händer då och då.
På jobbet har jag träffat en arbetsgivare som tillhör den där klassen som är helt genomrejäl, säkert en tuff och rättvis chef, inget lulllull där. Sånt gillar jag! 
I ett par månader har jag jobbat med att "rusta den enskilde" och där har skett det stora lyftet
Som grädde på moset har jag fått den här arbetsgivarkontakten som innebär att alla insatser når fram till målet=ingången till en anställning. Det är för jädra kul!!   I mars ska jag avsluta mina insatser med ett studiebesök på arbetsplatsen, den mobila krossanläggningen som ligger ........långt åt helvete in i skogen......
Dessutom fick jag idag samtal med chefen och ett glädjande besked om att jag nu kan påbörja min "avkylning" för det är utsett en som övertar min grupp sökande.
Ja, ja, mensan snart är det vår, hihihi......

Kommentarer
Postat av: Barbro

Hej Britt!

Kul att se att du mår bra och har haft en bra start på det nya året. Och bättre blir det! Förstår att du ser fram mot den nya valpen. Ha de så gott!

Kram kusin Barbro

2009-01-26 @ 11:07:05
URL: http://www.ashamras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0