Så himla kul!!

Jag har registrerat mig på Stayfriends och fått kontakt med gamla klasskamrater från Realskolan i Bjurholm och Teknis i Härnösand. Skam att säg så är det endast en av dem som jag har en klar minnesbild av, men det lär väl klarna efter hand. Det skulle vara alldeles särskilt roligt att få mer kontakter med mina gamla Maskin-killar som jag alldeles tappade kontakten med efter examensåret 1968  (det är SÅ länge sedan)
Så spännande att se om jag får min nyfikenhet stillad när det gäller Svante!! Vart tog han vägen?
OCH killarna som jag sjöng med på Hofbräuhaus i München.?...Vilken stämsång! SÅ fantastiskt bra!!  Här är gudagott att vara.
Ja, det här blir kul det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0