Risk för att fastna uti datorn!!??

Ja, risken är överhängande för jag har gått med i Stayfriends och fått kontakter med gamla skolkamrater från realskolan i Bjurholm och Teknis i Härnösand. Så himla kul.
Plötsligt väcks gamla minnen till livs och särskilt roligt är det att upptäcka att världen ändå är liten!!  En klasskompis från maskinlinjen i Härnösand har också gjort karriär inom Arbetsförmedlingen....och det förenar ju!......
Idag känner jag mig på hugget. Kommer säkert att få en del uträttat och om det inte blåser så mycket så ska jag klä mig ordentligt och ta en uppfriskande promenad på isen med en ljudbok i örat.  Har lånat Alkemisten av Paulo Coelho som jag ska försjunka i.

Nu har jag tagit första aktiva steget mot labradorvalpen. En uppfödare i Roknäs/Piteå ska para nu och kommer att ha leveransklara valpar i juni-09  (om parningen lyckas)   Först hade jag ju tänkt att augusti kunde vara en bra valpmånad men jag tycker nog att juni blir helt perfekt.......Håller fortfarande fast vid att det ska bli en kille..men ibland lockas jag också av att ta en flicka som jag kan låta få en valpkull (bara för att hon ska hålla sig frisk och stabil)   Men ojojoj vad mina närmaste avråder mig....Gud, va arbet du ställ till vä då.......
Nu håller jag tummarna för att parningen lyckas. Ska åka ut och besöka uppfödaren i slutet mars, för att träffa mamman och se om "det är på gång"..........Oh lala vad det ska bli kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0