Promenadträning och Julmys

Igår ringde Gunnel, Nisses uppfödare, då passade jag på att prata med henne om hur vi kämpar på med att gå i koppel utan att ständigt dra.
Det råd jag fick var att ALLTID vända så fort han börjar dra, inte ge sig även om det ska upprepas 100 gånger!!!!

Det blir nog inte fråga om att gå långpromenader nu en tid framöver??

Nisses julmys !! 
Medan jag nu på morgonen var ute och skottade snö hade Nisse burit in alla kuddar från soffan i rummet och lagt dem på köksgolvet ..............för att göra det skönt för sig, eller??
Först sa jag: Är du dum på nå vis?? men då såg han på mig med sina undrande ögonen:  Tycker du inte att det blev bra?

God Jul   ******    God Jul  ******   God Jul  ******  God Jul  *****  God Jul   


Kommentarer
Postat av: Barbro

En riktigt God Jul och ett Gott Nytt År önskar vi dig. Nu har familjen samlats här i Duved. Ante kom hem i tisdags från Shanghai och Anni och Erik kom med tåg från Göteborg igårkväll. Det artar sig till en härlig jul.

Ha en härlig helg du och din familj, Sofia och Nisse.

Kramar från

Barbro o Leif m onga o hunna

2009-12-24 @ 10:35:52
URL: http://www.ashamras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0