Vårbruket börjar så smått

I helgen har jag klippt ned en kaprifol som under de senaste åren sett ut mest som ett skatbo med blomstring i toppen! Grenarna sträckte sig upp mot taket och började krypa in på olämpliga ställen. Det kändes lite motbjudande för den hade börjat knoppas, men nu är det gjort!
Kom igen nu, kaprifolen, ta nya tag!
Nu ska jag ut och kraffsa lite i de rabatter som hunnit bli snöfria.

Jag satt igår på altantrappen och resonerade med mig själv om att byta ut trappbrädorna och hur enkelt det är?
MEN det gäller att sätta igång!!
Tänk om jag skulle ta och åka och köpa tryckinpregnerat? Ska be att få det färdigsågat i passande längder för då blir det lätt som en plätt
Yes, yes Britt nu har du snart triggat igång dig!

Hej-å-hå!!
Jag lär inte få några problem med att hålla igång idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0