Onsdag, torsdag,fredag, lördag....

Onsdag 15/10 då var det Sofias födelsedag med kaffe på säng, uppvaktning 08.00 och på kvällen kom kompisarna till tårtkalas.
Torsdag 16/10 hade jag flexledig dag. Besiktning av Forden kl 09.10 = OK  och sedan använde jag resten av dagen till att förbereda en smörgåstårta. Hade hittet ett recept där jag också skulle baka brödet men det blev då långt ifrån lyckat för när det blev klart så var det som ett jättestort knäckebröd??!!....iväg till affären och köpte franska....
Fredag 17/10 jobbade till 15.00...hem och gjorde sista "piffet" med smörgåstårtan och kl 17.00 kom släkten. Vi hade en trivsam kväll med uppvaktning. Sofia var nöjd och glad och Viktor var hur charmig som helst, åt och skålade med alla.
Lördag 18/10  till IKEA i Haparanda med arbetskamraterna. Vi hade hyrt buss. Kom hem 18.00 efter en shoppingresa som väl inte innebar så stora utsvävningar men jag kom hem med varor från Alko i Torneå, badhanddukar från IKEA och lite choklad från Candy World. Nöjd med att inte ha frestats att köpa sån´t smått och gott som kan vara bra att ha bara för att det är så billigt!

Dagarna går SÅ fort, nu är det bara 6mån kvar till sista arbetsdag.....det känns pirrigt och härligt, nu när jag börjat lära mig att "gå sakta"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0