Dagarna flyger iväg...

Konstaterar att det idag är sista oktober och att tiden rusar fram.
Det är bara drygt 5mån kvar till min sista arbetsdag (på jobbet)! Hoppas att jag har många fler arbetsdagar kvar förståss.!
Hörde på radion att kroppsarbete, vedhuggning bl.a stärker kroppen och minskar risken för bröstcanser. Ja, det har jag alltid vetat,  att fysisk belastning på kroppen bara är av godo, men man ska ju inte slita sönder den för den skull!
I helgen ska jag plocka fram några lådor som innehåller "bra-att-ha-saker" som jag nu inser att jag inte alls kommer att ha någon användning för. Det handlar om att rensa bort.
Sofia åker till Michael i Birmingham idag. På lördag blir det London och konsert på Wembley Stadium med Lee Evans.
Det känns tryggt för en mamma att se att kärleken håller i sig,  för Michael verkar vara en ytterst uppvaktande, charmig och social ung man!.......men jag ska ju inte lägga mig i !!!!
Jag ska jobba fm idag så det är väl bäst att snart ge sig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0