Söndag 16/11

Idag vaknade jag och överraskade mig själv med att ha sovit till 11.00...underbart!
Utebliven söndags-DN, tråkigt!
Igårkväll var jag, Inga-Lill och Birgitta på Havsbadet, inbjudna av SACO-SSR till föreställningen Stormen, middag och underhållning.
Vi var rörande överens om att Stormen inte alls var någon hit, segt och  lite töntig.  Behållningen bestod av rysk akrobatik, vackert, muskulöst och sensuellt
Underhållning vid middagen levereades av 2 personer som bl.a sjöng Lena PH.s sånger, närmare Lena PH än så kom jag inte!! Jag hade inte läst inbjudan så noggrannt utan trodde faktiskt att hon skulle vara där.....men, men kvällen blev rätt roande ändå....vi pratade mycket!!
Måndag 17/11 ska jag åka till Umeå i tjänsteärende, det blir säkert en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0