Hå-hå-ja-ja........

Torsdag efter jobbet satte jag mig i bilen för att åka hem..DÅ VAR DEN STENDÖD. Inget fel på batteriet, men STENDÖD.
Fick skjuts hem av en arbetskamrat. Rotade fram papper på en BackUp-försäkring som jag har, fick tag i försäkringsbolaget som en bärgare åt mig. Vid 18.30 åkte jag till jobbparkeringen med Forden. Tänkte, i väntan på bargaren, att jag ska nog prova starta Huyndaien  .....OCH DÅ STARTADE DEN, fy så djävla pinsamt!!
Bärgaren kom, jag berättade hur det var. Han satte sig i bilen, startade, den gick igång, skulle starta på nytt DÅ VAR DEN STENDÖD......toppen tänkte jag och så körde han iväg med bilen till Bilhallen.
Idag har jag fått besked, den behöver en ny startmotor.. Där ryker 3000 pengar! Inte alls roligt men nödvändigt.

Oj, oj, oj så fin den är Huyndai i 30, diesel, kombi.......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0