Att äga bil.........

har sitt pris!
Nu har jag reparerat min Huyndai för dyra pengar och därmed släppt tanken på att köpa  en ny  Huyndai i 30, diesel Bilhallen lånade mig en i30 den dagen då min Elantra var "inlagd"  och nog var den vass, robust och trevlig att köra alltid!
Försäljningsdrag??  Ja, för jag har ju varit där och svansat omkring den några gånger.....
Mitt nuvarande mantar är : Att köpa ny bil är den sämsta investering man kan göra, så det så!!

Nu är min gamla bil som ny. Inte så värst vass men känns mer robust sedan den fått nya krängningsstag......och idag har jag tankat full tank för 10.78 per liter.....Känner mig faktiskt riktigt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0