Luciamorgon..Idag är jag glad......

Torsdag var Gun här på snabbvisit. En trevlig dag trots att det kanske inte blev så mycket prat och stilla umgänge för vi sprang på stan och köpte julklappar!
Igår, fredag var det planerings-  friskvårdsdag och julfest med AF Piteå på Havbadet. När jag åkte hem kände jag mig SÅ nöjd och belåten med mig själv. Detta var min sista julfest som jag valde att avstå från eftersom jag sett föreställningne Stormen och var för upptagen på kvällen för att vilja åka ut 21.00 till julbuffé. Jag var ju upptagen av att se finalen av årets Idol!.....att få se Kevin vinna. YES, en värdig vinnare!!
Nu på morgonen har jag varit ute och skottat sursnö. Kan man bli glad av det? Jajamensan Jag har en man med traktor som kommer och kör undan plogkarmen och högar som jag skottat ihop. En snödag som denna då är det fantastiskt bra att ha traktor-Thorneus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0